Ini Respon Balas Lisa Surihani Setelah Gambar Baby Tersebar

Ini Respon Balas Lisa Surihani Setelah Gambar Baby Tersebar


Baru-baru ini gambar Lisa Surihani bersama Yusry dan anaknya telah diambil dan menjadi viral di laman sosial.

Gambar itu diambil secara curi-curi oleh peminat Lisa Surihani dan kemudian dimuatnaik di laman sosial sebelum tersebar meluas.

Ini komen Lisa Sirihani tentang hal itu:

Saya tak nak komen terlalu panjang mengenai hal ini. Cuma, jika keadannya terbalik, sekiranya ada orang gambil gambar awak tanpa kebenaran awak, tanpa awak tahu kemudian dia letak di laman maya. Apa yang awak rasa? Awak rasa awak suka tak? Awak rasa awak okay ke? Itu saja yang boleh saya tanyakan. 

Adakah awak rasa itu sesuatu yang baik untuk dilakukan? Pada masa yang sama, saya rasa niat dia bukan jahat. Niat orang yang muat naik ke Twitter itu bukan jahat. Saya tahu dia tak jahat. Cuma kadang-kadang kita tak tahu batasan kita terhadap orang yang kita tak kenal secara peribadi. 

Perkara itu saya tak boleh nak kata apa, cuma prinsip hidup saya ialah, sebelum saya lakukan apa-apa terhadap seseorang, saya tanya diri saya balik. Kalau orang buat kat kita, kita okay ke tak?

Sumber: HLive

5 comments:

  1. Peminat teringin sangat nk tengok baby lisa...bila dah dapat tu..kongsilah kegembiraan dgn peminat..setelah abis pantang..macam fizz fairuz...

    ReplyDelete
  2. Kesian peminat lisa... mungkin dulu pernah berdoa untuk lisa...apa salahnya kongsi kegembiraan dgn peminat setia...

    ReplyDelete
  3. come on guys please respect people privacy..xkisah lah dia artis ker org biasa ker..as a human kte semua ada privacy so saya rasa Lisa cuma inginkan privacy..I think if org yg ambik gambar tu xviralkn pic n mintak izin mesti Lisa n hubby boleh pertimbangkan..I baca komen Lisa pn dia bukan marah pun..xpyh lah nk viralkan benda yg xelok..jom kita sama2 doakan yg baik2 jer..semoga Allah permudahkan segala urusan kita semua..peace no war

    ReplyDelete