Tuesday, November 24, 2015

Lisa Surihani Dihentam Peminat Kerana Jawapan Gambar Anak

Lisa Surihani Dihentam Peminat Kerana Jawapan Gambar Anak


Baru-baru ini Lisa Surihani ada memberi respon tentang gambar anaknya yang diambil secara curi-curi oleh seseorang dan menjadi viral.

Baca respons Lisa Surihani tentang gambar baby nya tersebar (DI SINI)

Sememangnya ramai yang menantikan kemunculan gambar anak Lisa Surihani apatah lagi dengan fans Lisa Surihani dan KRU yang amat besar di Malaysia ini.

Rata-rata peminat tidak bersetuju dengan respon yang diberikan oleh Lisa Surihani itu dan mengkritik caranya merahsiakan wajah anak.

Sampai ada yang menyuruh Lisa Surihani simpan anak dalam bakul ketika keluar rumah jika tak mahu orang melihat anaknya.

Jom baca komen-komen dari orang ramai:










Tetapi ada juga yang menyokong Lisa Surihani. Itu anaknya, maka Lisa Surihani berhak menentukan cara menjaga anaknya. :)

Jom baca komen:

2 comments:

  1. over sgt ang lisa.. kekadang aq fikir ntah2 ank ang ni ank angkat yg slama 9blan ang duk berlakon je preggy. sbb tu ang takut nak tnjuk muka ank ang..takut kantoi kan... takdak sape la nk aniaya anak ang kalau ang tunjuk pon depa lagi suka klau ang kongsi kebahgiaan ang ngn depa.. series aq yg minat hampa jadi meluat n benci gila tgk hampa ni.. meluat nak mampuih baq ang.. dah lepas ni harap2 muka hampa nak muncul lgi dpan mata aq.. berlagak.. !!!!

    ReplyDelete
  2. Sbb peminat2 macam ni la artis takut.. taksub sngat... macam boleh mati kalo x tengok anak dia... dia nk bg anak dia privacy. Sukahati dia la... pelik aku.. kipas susah mati ni

    ReplyDelete