Komen Amy Search Setelah Nabila Huda Bernikah Dan Pesanan Kepada Menantunya


Komen Amy Search Setelah Nabila Huda Bernikah Dan Pesanan Kepada Menantunya


Amy Search telah menikahkan anaknya, Nabila Huda dengan seorang usahawan kedai makan bernama Izwan Johar.

Setelah menikahkan mereka pagi tadi, Amy Search sempat memebri ucapan dan juga pesanan khas buat menantu barunya itu.

Ini komen Amy Search:

“Saya berharap dia (Izwan) dapat menjaga Abil dengan baik seperti mana saya menjaganya. Semoga Izwan dapat membimbing Abil menjadi seorang isteri yang baik. Diharap Abil dapat menjalani fasa kehidupan sebagai isteri dengan sempurna dan menghadapi dugaan berkahwin dengan penuh sabar”

“Sebagai bapa, saya mendoakan yang terbaik buat mereka berdua. Dengan tangan terbuka, saya menyambut baik kehadiran Izwan sebagai ahli baharu keluarga saya,”

Tahniah buat Nabila Huda dan suami.

0 comments:

Post a Comment