Bekas Isteri Kedua Salih Yaacob Tampil Dedah Perkara Sebenar


Bekas Isteri Kedua Salih Yaacob Tampil Dedah Perkara Sebenar


Baru-baru ini kecoh sedikit tentang kes penceraian Salih Yaacob dengan isteri keduanya yang bernama Raha.

Salih sebelum ini tidak menafikan mungkin timbul isu orang ketiga yang menjadi punca penceraian mereka berdua terutama setelah Raha dikatakan menghadiri majlis reunion dengan rakan rakannya.

Kini bekas isteri Salih Yaacob pula tampil memberi kenyatannnya untuk menepis segala dakwaan dari bekas suaminya itu.

Kata Nor Raha, ianya bukan kerana majlis reunion tersebut tetapi kerana perkara yang sudah lama dipendam malah Salih juga tidak pulang ke rumah selama dua bulan selepas hasrat untuk berpisah diutarakan kepada bekas suaminya itu.

Ini komen Raha:

“Selepas saya luahkan hasrat untuk berpisah, dia terus mendiamkan diri selama dua bulan. Sepanjang tempoh itu juga, dia langsung tidak menghubungi saya untuk bertanyakan khabar.

“Malah saya juga tidak ada menerima apa-apa mesej atau WhatsApp daripadanya. Dia juga langsung tak balik ke rumah ketika itu.

“Sehinggalah saya betul-betul rasakan sudah tiba masanya dan minta untuk dilepaskan, maka kami berpisah secara rasmi pada 1 September tahun lepas,” 

“Majlis perjumpaan itu baru sahaja dalam dua bulan kebelakangan ini. Saya menyangkal dakwaan yang mengatakan punca penceraian ini mempunyai kaitan dengan ‘reunion’ mahupun kehadiran orang ketiga.

“Saya memang tidak pernah ada hubungan dengan mana mana lelaki lain sepanjang bergelar isterinya. Soal berkawan dengan lelaki yang kini menjadi suami baharu saya, ia berlaku selepas saya sah bercerai.

“Sepanjang saya masih isterinya yang sah memang tidak ada apa apa hubungan lain. Jadi tidak timbul isu orang ketiga,” 

Itulah penjelasan dari Raha.

0 comments:

Post a Comment