Ini Respon Fazura Setelah Bekas Kekasih, Shaheizy Sam Bakal Berkahwin

Ini Respon Fazura Setelah Bekas Kekasih, Shaheizy Sam Bakal Berkahwin


Pelakon,Fazura sebelum ini pernah mengaku bahawa dia dan Shaheizy Sam pernah di lamun cinta ketik di set penggambaran Manisnya Cinta Di Cappadocia.



Fazura berkata cinta berputik ketika berlakon bersama dan terputus apabila pulang ke Malaysia. Namun Shaheizy Sam telah menafikan berita tersebut.

Apabila Shaheizy Sam mengumumkan bakal menikahi pelakon baru jelita Syatilla Melvin, Fazura telah memberi respon.

Bagi Fazura, dia tiada jodoh dengan Sam dan hanya mendoakan agar hubungan Sam dan Syatilla melvin berkekalan.


Fazura juga bersedia untuk hadir ke majlis perkahwinan pasangan berkenaan jika dirinya menerima kad jemputan dari pasangan itu. 


Ini komennya:

"Saya gembira untuk mereka dan mendoakan agar Sam dan Tilla (Syatilla) bahagia ke anak cucu," 

"Kalau dijemput, saya pergi untuk sama-sama meraikan hari bahagia mereka,"

"Saya bukan untuk dia dan dia bukan untuk saya. Saya gembira untuknya,"

"Doakan yang terbaik dan terima kasih kepada semua peminat. Saya juga bersyukur kepada Allah atas rezeki dan rahmat daripada-Nya," 

Sumber: BH

0 comments:

Post a Comment