Luahan Hati Fasha Sandha Setelah Bercerai


Luahan Hati Fasha Sandha Setelah Bercerai



Pelakon Fasha Sandha dan juga suaminya Jejai telah pun disahkan bercerai semalam dan Fasha sendiri mengatakan keputusan untuk bercerai itu merupakan salah satu jalan terbaik untuk mereka berdua.

Melalui laopran BH,  Fasha Sandha dan juga Jejai dilihat menangis teresak-esak ketika meninggalkan mahkamah.

Ini komen Fasha Sandha:

“Perceraian ini adalah jalan terbaik untuk kedua-dua belah pihak. 

"Saya sudah berusaha demi menyelamatkan rumah tangga kami, tapi saya reda dengan perkara ini. Bagi saya inilah jalan terbaik.

"Saya akan teruskan kehidupan seterusnya bersama anak-anak saya, Putra Rayfal dan Putri Raysha,"

Ini pula luahan hati Fasha di laman IG miliknya:


Para peminat telah memberi komen di laman IGnya dengan menulis kata kata semangat kepada pelakon ini agar terus tabah dengan penceraian ini.

Fasha sebelum ini telah memfailkan permohonan cerai pada 18 Januari lalu. Fasha dan Jejai mendirikan rumah tangga pada April 2012 dan mempunyai dua orang cahayamata.

0 comments:

Post a Comment