Produk Disabotaj: Ini Komen Terkini Dato Vida


Produk Disabotaj: Ini Komen Terkini Dato Vida


Dato Seri Vida telah memberi sedikit ulasan tentang produknya yang telah ditarik balik. Vida juga seperti terkejut dan ramai tertanya tanya adakah dirinya telah di sabotaj.

Jom baca temubual dengan Dato Seri Vida:

Akur Dengan KKM?

"Saya berserah kepada Allah. Saya anggap ini sebagai ujian dan setiap kejadian pasti ada hikmah dan nikmatnya."

"Saya akur dengan arahan KKM dan sudah keluarkan surat kepada semua stokis bagi memaklumkan mengenai isu ini. Saya minta  mereka tidak teruskan penjualan produk tersebut berkuatkuasa serta merta,"

Ada Unsur Sabotaj?

"Saya pelik juga kenapa isu ini timbul dua hari sebelum AJL kerana produk saya tiada sebarang masalah sebelum ini.

"Macam ada sesuatu di sebaliknya memandangkan sejak kebelakangan ini wajah saya sering masuk TV dan keluar di dada akhbar,"

"Syarikat tidak panik dan yakin berada di pihak yang benar. Kami amat mementingkan kualiti produk dan mahu membantu pengguna yang ingin kekal sihat dan cantik bersama produk keluaran kami,".


"Saya tenang menghadapi ujian ini. Syarikat akan meneliti dan menyiasat bagaimana isu ini boleh timbul sekarang," 

"Saya akan beri kerjasama dengan KKM agar masalah berkaitan produk tersebut dapat diatasi dengan segera," 


Bagaimana Dengan Penajaan?

"Walaupun isu itu memberi kesan dari segi penjualan komitmen saya terhadap AJL, Mentor Millenia dan The Red Warriors (TRW) masih kekal 100 peratus.Jumlah penajaan tidak akan dikurangkan,"

"Sayang semua, setiap yang berlaku atas keizinan-Nya. Maka yang berlaku atas kehendak-Nya. Dia yang mengetahui. Saya akan berusaha mengatasi masalah ini, "

Sumber: mStar

0 comments:

Post a Comment