Sunday, April 3, 2016

Hidung Dihina Dan Dikutuk, Ini Luahan Siti Sarah


Hidung Dihina Dan Dikutuk, Ini Luahan Siti Sarah


Siti Sarah isteri kepada Shuib Sepahtu kini masih lagi dihina kerana rupa hidungnya di laman sosial. Memang teruk sekalai perangai mereka yang menghina ini.

Ini antara komen mengutuknya:




Dalam satu luahan dari Siti Sarah, sebenarnya dia sering dihina sejak kecil lagi kerana rupa hidungnya itu. Sampai ada panggilnya hidung macam babi. Teruk betul !!

Jom baca luahan Siti Sarah:

Saya teringin sangat nak tau , sebagai manusia biasa , apakah yg akan anda lakukan sekiranya org megutuk dan meghina pada rupa anda?

Perkara ini berlaku pada saya bukan dari semlam atau dua tiga tahun lalu , perkara ini sudah lama berlaku dalam hidup Saya, saya mula menyedari yg saya tak sama macam org lain seawal saya bersekolah … Alah di panggil hodoh , badak ! Apa lah sangat .. Pada awal tadika ada budak panggil saya “hidung awak macam BABI” saya marah dan pangil die nenek kebayan ..hahahahah lalu budak tu marah dan menagis sebab saya panggil die nenek kebayan .. Ha biasa la budak2 ..

Masuk sekolah rendah sama jugak .. Tapi dah biasa , masuk sekolah menengah ? hampir setiap hari kene ejek HIDUNG HIDUNG HIDUNG , sampai kadg2 mengelak nak naik bas, tunggu dah tak ramai, baru naik bas.. Nasib baik ada kawan @yatie_zul n @azucarmoreena die org cakap , kau ala2 black , pernah terlintas d hati (aku nak pegi buat hidong ) supaya org dah tak boleh cakap lagi.. Tapi pk2 balik ,org tak kan berhenti bercakap, cantik macam mana pon org tetap akan kutuk , bila dah kawin besalin lagi org kutuk gile2 gemok, hidong besa , macam2 lagi ..

ini bahagian cerita saya yg sebenarnya ,banyak lagi tapi panjang sangat kalau saya nak tulis hahahah.. Saya tak penah becakp pon pasal bende ni.. Cuma kadang2 terkesan jugak ? tapi saya akan pk macam ni (AKu ada 3 org anak yg menganggap aku perempuan paling cantik dalam dunia hahahah dan aku ada suami maharajalawak hahahah memang bahagia hidup aku …. ) sekian

Sedihnya. Tapi apapun Siti Sarah kini bahagia dengan Shuib Sepahtu. :)

0 comments:

Post a Comment