Monday, April 18, 2016

"Kerek Gila Si Izreen Azminda Ni" - Peminat


"Kerek Gila Si Izreen Azminda Ni" - Peminat


Pelakon jelita Izreen Azminda dilihat marah dan berang apabila telah dikritik sebagai artis sombong dan "kerek".

Izreen dilihat telah memuatnaik komen dari salah seorang peminat yang mendakwanya sombong apabila berjumpa diluar.

Ini antara komen peminatnya itu:

"Kerek Gila Si Izreen Azminda Ni"

Pelakon ini telah membuat penjelasan tentang perkara sebenar di laman sosial IG tentang perkara tersebut dan menafikan dia seorang yang sombong.

Ini komen Izreen pula:

Wow..cik..puan..puan sri..datin sri..datin paduka..or dato 

jgn cakap sebarangan taw..tak baik..saya rasa saya salah seorg anak seni dalam beribu2 yg ada dalam msia ni yg terpalingggggg la susahnya nk tolak atau kata tak boleh kalo ada peminat nk ajak amik gambar ker..bertegur ker..mmg jarang jadi lah..apatah lagi nk kondem or marah peminat..

rasanya kwn2..org2 tempat kerja..ataupun org luar yg kenal n penah jumpa saya ni..belum lagi saya dengar diaorg kata saya kerek..kalo gila2 cakap byk tu dah mmg selalu dengar..kerek tu belum lagi...

awak kena ingat eh..artis manusia jugak taw..bukan sejenis alien yg turun dari dunia lain nk senyum smpi telinga 24jam yg tak pasal2... 

Sesapa jer kalo jumpa tegur mcm biasa..saya okay shj..kadang2 boleh siap bersembang lagi kalo saya tak rushing..jd jgn nk timbulkan cerita yg mmg tk best langsung nk dibaca tengah hari panas ni...apa kata pi beli aiskrim ka..pi swimming ka..atau pi tdoq sj dari dok cari pasai tak pasai2 ni

Mungkin salah faham je kot. Haha


0 comments:

Post a Comment