"Keluarga Dah Setuju"- Shahir Tampil Jelas Hubungan Dengan Erra Fazira

"Keluarga Dah Setuju"- Shahir Tampil Jelas Hubungan Dengan Erra Fazira


Penyanyi kelahiran rancangan Akademi Fantasia, Shahir kini tampil menjelaskan perkara sebenar tentang hubungannya dengan selberiti popular Erra Fazira.

Menerusi BH, Shahir akui kini memang rapat dengan Erra Fazira malah hubungan mereka diketahui keluarga dan telahpun mendapat restu keluarga.

Ini komen Shahir:

BELUM TETAP TARIKH

"Kami belum tetapkan tarikh. Cerita yang bertebaran itu bukan daripada kami berdua. Kita tak tahu apa yang akan terjadi selepas ini. Doa yang baik-baik sahaja... Insya-Allah. Selama inipun, saya kasihankan Erra kerana selalu menjawab setiap spekulasi yang timbul kerana saya tidak ada di ibu kota, 

KELUARGA DAH SETUJU

"Selama ini, saya bukan mahu mengelak. Mungkin kini sudah sampai masanya untuk saya sedikit terbuka mengenai hubungan kami. Lagipun keluarga kami sudah bersetuju secara lisan. 

"Jadi memang tak ada halangan dan masalah untuk saya sendiri mengambil peranan memikirkan ke fasa yang lebih serius ,"

Sumber: BH

0 comments:

Post a Comment