RM8 Ribu Sahaja Dalam Poket, Alhamdulillah Mizz Nina Terima Pinangan - Noh Hujan

RM8 Ribu Sahaja Dalam Poket, Alhamdulillah Mizz Nina Terima Pinangan - Noh Hujan



Pasangan selebriti Noh Hujan dan Mizz Nina merupakan antara pasangan paling merendah diri di Malaysia.

Mereka berdua juga amat rapat dan serasi bersama dan dapat dilihat kemesraan mereka berdua di laman sosial.

Bagi peminat mereka berdua ini amat sweet.

Dalam satu perkongsian di laman FB oleh seorang lelaki bernama Azfar Mohd, Noh Hujan ada memberitahu dia tidak mempunyai wang yang banyak ketika melamar Mizz Nina.

Dalam poketnya hanya ada RM8 ribu sahaja, dan Mizz Nina menerima pinangannya.

Jom baca kisah ini yang dikongsi oleh Noh Hujan:

TAMAT SPM, JADI PENYANYI

“Saya tak berpeluang belajar di ipta.. tamat spm, saya memilih untuk cebur bidang nyanyian..

“Rezeki ikut musim..ada permintaan,ada duit..ada hari,hanya makan nasik lemak pagi.. tengahari dan malam ” berpuasa”

PINANGAN DITOLAK SEBAB TAK ADA DUIT

“Pernah pinangan ditolak..sebab takda duit..

“Kemudian niat dalam hati.”ya Allah aku x kutip harta yg haram,aku nyanyi sekadar utk cari rezeki halal,aku tidak buat benda² haram,mudahkanlah urusan aku”..kemudian Allah bukak pintu rezeki..masih merangkak..

PINANG MIZZ NINA

“kemudian saya berjumpa misz nina,.saya pinang dia..alhamdulillah dia tak tolak padahal dia orang hebat,anak org hebat..dalam poket hanya ada 8ribu genap.sya ulang, 8ribu genap sahaja dalam akaun utk menikah..

“Saya katakan pada Nina, “girl,if u want to marry me, I’m a nothing .. I have nothing .. I could not promise wealth, but If you looking for someone to take care of you, be the real husband, guide you to Allah, inshaAllah I’m able to do it” .. dan Nina terima..

Sekarang alhamdulillah, dari niat yg baik, dan niat Nina yg baik, menikah dgn saya hanya utk kenal Allah, Nina berubah.. berhijab, sudah tidak make up,baju nya semua besar2 , dia reject semua konsert, tinggalkan dunia nyanyian..

Semuanya, LILLAHITA’ALAA..

so ladies,if you found a man who can increase you level of iman and taqwa and through him ,he guides you to practise Islam,do not let him go,marry him… -Noh hujan-

Semoga Mizz Nina dan Noh Hujan berbahagia selalu. 

0 comments:

Post a Comment