Friday, January 20, 2017

"Saya Ni Dosa Bersepah...." Jangan Ikut Perangai Azwan Kombos

"Saya Ni Dosa Bersepah...." Azwan Kombos



Pelakon Azwan Kombos dan isterinya Ezatty kini sedang mengerjakan umrah di tanah suci.

Dikesempatan itu, Azwan telah berkongsi beberapa keping gambarnya sedang mengerjakan umrah di laman sosial.

Melalui perkongsiannya, dia berkata janganlah ikut perangainya kerana teralu banyak dosa.

Ini luahannnya:

"Kat sini semua orang berpusu-pusu mengerjakan ibadat, tak kira la, tua, muda, sihat atau berkerusi roda, semua sama je, sebab dia orang tahu benda yang dia orang tak nampak tu memang ada. 

"Kalau lah kita tahu betapa maha dahsyatnya neraka tu, mesti dah tak nak buat dosa dah. Jangan ikut macam saya ni, dosa bersepah,"

Semoga Azwan Kombos dan isteri sentiasa maju jaya. 

0 comments:

Post a Comment