Inilah 5 Foto Terlajak "Mesra" Tersebar, Pelakon Ruhainies Tampil Beri Kenyataan

Inilah 5 Foto Terlajak "Mesra" Tersebar, Pelakon Ruhainies Tampil Beri Kenyataan



Pelakon jelita Ruhainies telah tampil memberi respon ekoran beberapa foto dan video kemesraan dengan seorang lelaki tersebar.

Video tersebut viral di laman sosial setelah Ruhainies muat naik di laman Instagram miliknya.

Ini gambarnya:
Lelaki tersebut sebenarnya merupakan adiknya sendiri.

Ruhainies menyatakan dia dan adik lelaki bongsu berusia 16 tahun itu sememangnya amat rapat.

Pelakon ini enggan ambil peduli komen negatif pengguna laman sosial tentang perkara berkenaan.

Ini responnya:

"Bagi saya video yang dimuat naik itu tak ada apa yang salah. Semua yang mengenali saya tahu saya memang rapat dengan keluarga. Namun, apabila ada yang berpandangan negatif, bagi saya ia memang tak patut.
 

"€œApatah lagi hingga mengeluarkan kenyataan yang tak sepatutnya seperti sumbang mhram. Kalau betul tak sukakan saya, lebih baik diam. Video itu tak ada kena mengena dengan mana-mana pihak pun,"

"€œMungkin disebabkan saya selebriti, perkara ini dipandang serius. Pada masa sama saya bersyukur apabila lebih ramai peminat yang membela dan memberi maklum balas positif. Niat saya baik dan tak terfikir pun video itu mendatangkan pertikaian banyak pihak,".

Ruhainies menyatakan dengan tegas bahawa dia langsung tidak menyesal kerana memuat naik video berkenaan.

Baginya, orang lain yang rapat dengan adik-beradik juga akan melakukan perkara sama.

Runainies juga memaklumkan adik lelakinya juga tidak ambil kisah mengenai perkara itu kerana menganggap ia perkara biasa.



0 comments:

Post a Comment