"Uqasha Senrose Ada Ciri, Sesuai Untuk Jadi Isteri.." - Hefny Sahad

Uqasha Senrose Ada Ciri Untuk Jadi Isteri - Hefny Sahad



Pengacara Hefny Sahad kini dikaitkan dengan pelakon penuh kontroversi, Uqasha Senrose.

Buat masa sekarang mereka berdua enggan mendedahkan status sebenar hubungan.

Bagi Hefny, Uqasha merupakan wanita paling rapat dengannya sekarang.

Malah Hefny melihat personaliti Uqasha mempunyai ciri-ciri yang boleh dijadikan isteri.

Ini komennya:

“Saya melihat dirinya sebagai seorang pelindung dan perbuatannya nampak ikhlas, seperti seorang ibu menjaga anak-anaknya. Saya juga ada ‘deria keenam’ yang mampu melihat Uqasha sebagai wanita dengan ciri-ciri yang boleh dijadikan sebagai isteri”

“Kami dalam fasa saling mengenali. Sekarang ini, Uqasha ialah wanita yang paling rapat dengan saya. Bagaimanapun, saya tak nak cakap lebih kerana menghormati beliau. Saya juga tidak mahu masyarakat menganggap kami cuma mencari publisiti,”


Semoga hubungan mereka berdua dapat bertahan.

0 comments:

Post a Comment