"Sedih Apabila Diejek, Diperli..." - Fasha Sandha Diejek Gemuk

"Sedih Apabila Diejek, Diperli..." - Fasha Sandha Diejek Gemuk


Pelakon hebat, Fasha Sandha mendedahkan dia pernah diejek kerana kelihatan gemuk.

Menerusi tulisannya di laman IG, dia akui pernah gemuk selepas lahirkan anaknya.

Malah dia faham perasaan para wanita yang berasa sedih apabila diejek, kena perli kerana gemuk.

Namun kerana itu, Fasha Sandha kini berusaha menjadi kurus dan sememangnya kelihatan berbeza berbanding sebelum ini.

Ini komennya:

Saya tidak malu untuk mengatakan saya pernah BESAR selepas melahirkan anak pertama saya.

Sekarang dah 2017 dan saya mempunyai 2 orang anak.

Jemyma baru berusia 2 tahun 2 bulan dan saya berjaya menurunkan berat badan saya.

Tidak dinafikan, perut masih ada, bukanlah perut ramping sepenuhnya, tetapi saya sendiri dapat melihat perbezaan besar di bahagian bahagian lain. .

Saya ingin memberikan inspirasi kepada wanita wanita lain yang pernah struggle macam saya ketika mahu menurunkan berat badan.

Faktor genetik dan faktor pemakanan adalah punca utama badan menjadi besar.

Saya akan kongsi pengalaman saya dan apakah aktiviti yang saya lakukan.

Saya ingin berkongsi ilmu dan saya tidak malu mengatakan 'saya pernah gemuk selepas melahirkan anak'

Saya faham perasaan sedih apabila kita diejek, diperli.

Insyaallah, dengan pengalaman yang saya pernah lalui, saya akan berkongsi ilmu

Oleh kerana itu pelakon ini akan mempromosikan cara cara untuk sihat bersama D'Haja.

Ini komennya:

"Jom sertai program 1 jam 'kurus secara sihat' bersama Fasha Sandha pada Mei nanti. Beli 3 kotak solifit (hanya RM255) dan anda akan dapat penyertaan secara percuma. 

"Hubungi Cik Ina segera. Hanya untuk 100 pelanggan yang terawal sahaja. Hubungi 013 6272020


0 comments:

Post a Comment