Ini Komen Penuh Dato Seri Vida Tentang Penceraiannya, Dedah Segalanya

Ini Komen Penuh Dato Seri Vida Tentang Penceraiannya, Dedah Segalanya



Memang ramai yang terkejut dengan berita mengatakan rumah tangga Dato Seri Vida sedang berantakkan.

Mereka dikatakan telah bercerai dan dari sumber yang terdekat dengan juatawan ini ada mengtakan dari segi agama, mereka berdua kini telah sah bercerai.

Komen Dari Sumber:

Sumber rapat dengan Vida itu memberitahu, pasangan itu dalam proses penceraian secara rasmi.

“Kalau ikut agama tu memang dah bercerai lah,” 

Setelah berita ini tersebar secara meluas, ini komen dari tuan punya badan sendiri apabila ditanya tentang penceraian dengan suaminya.

Komen Dato Seri Vida


Hubungan Dengan Suami

“Ya. Hubungan kami ibarat sudah dihujung tanduk, terlalu rapuh,”

“Sudah tentu terkesan juga. Kalau boleh kita nak hubungan itu kekal abadi, tapi kita hanya merancang, Allah adalah sebaik-baik perancang-Nya,”

Tak Nak Komen Lebih

“Setakat ini, saya tak nak komen lebih-lebih nanti takut tersalah komen pula,” katanya.

Memang Tak Akan Baiki Hubungan Dengan Suami

“Tidak… sakit ini biar saya yang tanggung,”

"Saya belum mahu membuat sebarang kenyataan berhubung perkara itu. Sampai masa nanti, saya akan maklumkan kepada semua.

Bahagia Dengan Anak Dan Sayang Peminat

"Syukur kerana saya bahagia bersama anak-anak dan sayang-sayang (peminat) saya yang sentiasa berada di sisi,"

Nampaknya, Dato Seri Vida seperti sudah tawar hati dan akui tidak mahu baiki hubungannya dengan suami.

Semoga Dato Seri Vida tabah hadapi dugaan ini.

0 comments:

Post a Comment