Buka Tudung Ketika Beraya Di Rumah Keluarga Ahya Rosli, Ini Penjelasan Zulin Aziz

Buka Tudung Ketika Beraya Di Rumah Keluarga Ahya Rosli, Ini Penjelasan Zulin Aziz



Zulin Aziz terpalit satu kontroversi apabil ada videonya sedang beraya dengan tidak memakai tudung.

Zulin kini tampil memberi penjesalan dan berharap isu video yang memaparkan dia tidak bertudung tidak diperbesar-besarkan.

Pengacara dan pelawak ini memberitahu, video itu adalah keltika dia berkunjung ke rumah keluarga rakannya Ahya Rosli, anak kepada pelakon Normah Damanhuri.


Ini penjelasan dari Zulin.

"Video itu diambil ketika saya berkunjung ke rumah kakak pelakon Ahya Rosli malam tadi. Saya sedar video itu diambil tetapi tidak sangka ia dimuat naik di akaun Instagramnya dan dikongsikan kepada umum.

"Sebenarnya saya dengan ahli keluarga Ahya sangat rapat. Kami ibarat keluarga apabila sering bertemu dan bermalam di rumah mereka.

"Saya harap isu ini tidak diperbesar-besarkan kerana video diambil ketika saya berada dalam rumah. Lagipun ketika saya tidak memakai tudung, Ahya tiada di rumah

"Saya tidak kisah apa orang ingin katakan kerana mereka tidak tahu proses yang saya lalui ini. Berilah saya ruang untuk berubah secara perlahan-lahan.

"Saya akui mungkin ramai terkejut dengan apa yang berlaku, tapi bukannya saya tidak mengenakan tudung di luar rumah. Penghijrahan ini memerlukan masa dan bukan dilakukan semata-mata mahu mengikut orang,"


Malam tadi agak kecoh di media sosial apabila video Zulin tidak memakai tudung di rumah keluarga Ahya tersebar di internet.

Semoga kenyatan dari Zulin ini menjelaskan keadaan sebenar apa yang berlaku.

Sumber: Metro

0 comments:

Post a Comment