"Shahir Kena Kerja Keras" - Erra Fazira

"Shahir Kena Kerja Keras" - Erra Fazira


Erra Fazira kini semakin aktif berlakon dan bersyukur tawaran berlakon semakin banyak.

Yang terbaru, Erra Fazira akan tampil dengan drama baru terbitan Skop Production berjudul My Darling Inspektor Daniel.

Drama bersiri ini turut dilakonkan Aaron Aziz, Elizabeth Tan dan Siti Elizad. Malah jejaka yang dikaitkan dengan dirinya iaitu Shahir AF juga dikatakan berlakon di dalam drama itu.

Erra Fazira sempat mengatakan bahawa Shahir harus bekerja keras untuk kembali mencipta nama di dunia lakonan dan juga di dunia seni setelah lama mendiam diri.

Pelakon Sembilu ini memberitahu dia tidak berada dalam satu adegan atau babak dengan Shahir.

Ini komennya:

SIBUK DENGAN DRAMA

“Kalau ikutkan perancangan, selepas drama My Darling Inspektor Daniel, saya bakal terlibat di dalam beberapa drama dan sebuah filem,”

 
TENTANG SHAHIR

“Bagi saya, dia kena kerja keras untuk kembali dikenali kerana sudah lama menyepi. 

“Adalah saya bagi beberapa idea misalnya dari segi penampilan berdasarkan kesesuaian watak yang dibawanya,”


AKAN TAMPIL DENGAN LAGU BARU

“Insya-ALLAH selepas selesai penggambaran drama tersebut, saya akan beri komitmen penghasilan single pula,”


“Liriknya sudah pun siap. Tinggal lagi saya perlu duduk, ambil masa untuk dapat feel bila sudah disatukan dengan melodi. Setelah sekian lama, baru kini saya berpeluang keluarkan lagu baru,”

Semoga Erra Fazira sentiasa sukses. Tak sabar nak tintin drama My Darling Inspektor Daniel.

Sumber: Media Hiburan

0 comments:

Post a Comment