Bekas Suami Joy Revfa Beri Komen Pergolakkan Rumah Tangga Bekas Isterinya Dengan Hafiz Hamidun

Bekas Suami Joy Revfa Beri Komen Pergolakkan Rumah Tangga Joy Dengan Hafiz Hamidun



Isu rumah tangga antara penyanyi Hafiz Hamidun dan pengusaha kosmetik, Joy Revfa telah mendapat perhatian ramai.

Apabila kisah perkahwinan pasanagn ini mula diperkatakan ramai, bekas suami Joy Revfa, Datuk Ray Imran telah tampil memberi komen.

Datuk Ray Imran telah meluahkan rasa sedih apabila mengetahui rumah tangga bekas isterinya itu dilanda badai apatah lagi masih lagi baru dibina.

Namun, menerusi laporan Berita Harian, Datuk Ray Imran seperti dapat mengagak perkara berkenaan akan berlaku, namun menganggap dirinya tidak layak untuk memberi nasihat.

Ini komen Datuk Ray Imran:

SEDIH APA YANG BERLAKU

"Jujurnya saya sedih dengan apa yang berlaku. Saya mahu menasihatkan dirinya sebelum mereka kahwin, tetapi siapalah saya? Nampak seperti saya cemburukan dirinya pula.

"Sekarang, apa yang saya khuatir sebelum ini benar-benar terjadi,"

PUNCA MUNGKIN SEBAB PERKENALAN SINGKAT

"Mungkin masing-masing ada kesilapan sendiri. Ditambah pula dengan perkenalan yang singkat, jadi mereka mungkin belum mengenali antara satu sama lain dengan lebih mendalam,"


Kisah pergolakkan rumah tangga Hafiz Hamidun dan Joy Revfa mula diketahui apabila usahawan itu memuatnaik caption seperti sedang keliru.

Yang terbaru, Hafiz Hamidun pula telah delete semua gambar isterinya itu di laman Instagram miliknya semalam. (BACA SINI)

Apabila ditanya pihak media, Hafiz Hamidun memberitahu bahawa dia akan memberi kenyataan tidak lama lagi.

0 comments:

Post a Comment