Ini Komen Joy Revfa Tentang Reaksi Keluarga Mertua, Ibu Bapa Hafiz Hamidun

Ini Komen Joy Revfa Tentang Keluarga Mertua, Ibu Bapa Hafiz Hamidun


Semalam Joy Revfa telah memberi komen tentang apa yang berlaku ke atas perkahwinannya.

Satu sidang media ringkas dibuat oleh Joy Revfa bersama peguamnya.

~Baca temubual penuh Joy Revfa (DI SINI)

Selesai temubual dengan peguam, Joy Revfa didatangi oleh wartawan Harian Metro secara sendirian.

Apabila di tanya tentang hubungan dengan keluarga mertua, Joy Revfa memberi respon yang positif.

Ini komen Joy Revfa tentang keluarga mertuanya:

"Keluarga mertua sangat baik, dan saya sangat sayang mereka. Kali terakhir jumpa mereka waktu hari raya.

"Saya yakin mereka sangat sayangkan saya, dan saya sangat sayangkan mereka.

"Apabila timbul masalah macam ni, dorang beri semangat dan sokongan pada saya. Mak mertua saya sendiri pun kata berbaik-baiklah

"Mereka sangat positif dan sentiasa beri sokonganlah supaya semuanya berjalan dengan lancar.

Itulah komen Joy Revfa tentang keluarga Hafiz Hamidun. Nampaknay hubungan mereka baik-baik sahaja.

Semoga segalanya diselesaikan dengan baik.


0 comments:

Post a Comment