"Mulut Kalah Perempuan..Perlukah Nak Beritahu Isu Tak Disentuh, Teruna..Fikir Hebat Boleh Putar Belit" - Joy Revfa

"Mulut Kalah Perempuan..Perlukah Nak Beritahu Isu Tak Disentuh, Teruna..Fikir Hebat Putar Belit" - Joy Revfa


Sekali lagi, usahawan kosmetik, Joy Revfa memberi kenyataan tentang isu rumah tangganya.

Baca juga:
~Luahan Hati Joy (BACA SINI)
~Hafiz Hamidun Sindir Joy (BACA SINI)

Nampaknya Joy Revfa tidak dapat menahan sabar lagi dan mengatakan perkara ini dah semakin melampau.

Menerusi update terbarunya, Joy Revfa kecewa dengan tindakan suaminya itu apabila membicarakan hal dalam kelambu.

Ini tulis Joy Revfa:

Siapa suka hal "dlm kelambu" dijaja jajakan..? 

Dah lama saya diam & bersabar. Saya cuba berfikiran positif tetapi bila dah semakin melampau, selepas mendapat nasihat keluarga, ustaz-ustaz yang lain & peguam saya kena bertindak. 

Saya tak akan bertindak kalau dia tak mulakan dari awal menjaja cerita. 

Mulut kalah mulut perempuan. Perlu ke nak kasi tahu satu alam isu ttg "tidak disentuh" itu..? Nak kasi tahu satu dunia yang diri tu 'teruna' lagi ke..? 

Apa konspirasi sebenar..?? Nak lakukan album baru "Aku Masih Teruna.." kah..? 

Kalau awak fikir awak hebat boleh putar belit cerita, ingatlah.. Allah swt lebih hebat lagi.. #allahmahamengetahui 

Itulah kenyataan terkini dari Joy Revfa.

0 comments:

Post a Comment