(GAMBAR) Ucapan Bung Muktar Timang Anak Kembar Bersama Zizie Izette

 
Jutaan tahniah kepada pasangan Bung Muktar Radin dan isterinya pelakon popular Zizie Izette.

Pasangan ini telahpun selamat melahirkan cahaya mata kembar beberapa hari yang lalu.

Isteri Bung Muktar, Zizie Ezette selamat melahirkan bayi kembar lelaki kira-kira 5.48 dan 5.50 pagi, Jumaat lalu (29 Disember) di Pusat Perubatan Prince Court, Kuala Lumpur.

Zizie yang kini berumur 39 tahun telah melahirkan bayi kembar berkenaan secara pembedahan dengan berat masing-masing 2.74 dan 2.78 kilogram.

Berita gembira ini dikongsikan oleh Zizie di laman Instagram miliknya. Pelakon ini telah meluahkan rasa teruja apabila kedua-dua bayi itu lahir sehari sebelum hari lahirnya pada Sabtu (30 Disember).

Kemudiannya ahli parlimen Kinabatangan, Datuk Bung Muktar radin telah memuatnaik foto di laman IG miliknya dalam keadaan sedang memegang salah seorang anak kembarnya itu.

Ini captionnya:

Alhamdulillah keluarga ini telah dianugerah Allah tambahan dua orang putra, semoga kehadiran orang baru dalam keluarga ini, in shaa allah pasti akan membawa kebahagiaan kepada kami semua, kami sentiasa berdoa semoga kesemua dalam keluarga ini akan terus diberkati dan mendapat keredhaan Allah hendaknya


Bung Muktar memanjat kesyukuran di atas kelahiran anak kembar bersama Zizie Izette.

Ini merupakan anak kandung pertama Zizie Izette. Sebelum ini pasanagn ini ada mengambil seorang anak angkat bernama Nayla Nurjenna yang berusia 3 tahun.

Untuk pengtahuan, Datuk Bung Muktar berkahwin dengan Zizie Izette yang juga merupakan kakak kepada Shaheizy Sam pada tahun 2009.

Bung Muktar pernah berkahwin dengan isteri pertama selama 19 tahun, dan telah dikurniakan empat orang anak iaitu Mohd Khairulnizam, Mohd Kurniawan Naim, Nor Khairunisah dan Nur Safurah.

Sumber: IG Bung Muktar

0 comments:

Post a Comment