Adik Ipar Mengamuk Dengan Adi Putra

Adik Ipar Mengamuk Dengan Adi Putra


Seorang lelaki yang dikatakan adik ipar kepada pelakon Adi Putra telah meluah perasaan di laman sosial facebook.

Lelaki bernama Shah ini mengatakan Adi Putra seorang yang kaki pusing dan telah menipu di sidang akbar baru-baru ini.

Ini komennya:

1 Malaysia kau tipu dengan kenyataan kau di sidang akhbar dan di Metro. Dari dahulu lagi macam-macam hal kau buat memalukan family aku. Masa dah kantoi kahwin lain kau cakap semua itu jadi atas permintaan  ibu kau dan sebab zuriat . Lepas itu kau pusing.

Ingat dah pergi haji berubah tetapi tetap sama kaki penipu. Berani buat sidang akhbar dan statement di  Metro. Bercakap macam “gentleman” tetapi bapak mertua kau sendiri tak berani jumpa.


Bukan hendak masuk campur hal rumah tangga korang, tetapi hendak tegakkan maruah keluarga aku yang kau aibkan daripada dahulu. Apa “function”  kau   sebagai abang ipar dalam family pun aku tidak tahu tau, sejak dari mula kahwin sampai sekarang.


“Hope” dengan kenyataan ini rakyat Malaysia tahu siapa sebenar nya ADI PUTRA..!!! Agak-agak kau tak puas  hati dengan “statement” sebenar-benarnya ini kau boleh “face to face” dengan aku
Assalamualaikum …


Shah meluahkan perasaan kerana tidak lagi dapat tahan dengan perangai Adi Putra itu dan mahu rakyat Malaysua tahu siapa sebenarnya Adi Putra.



0 comments:

Post a Comment