Kahwin Dua: Adi Putra Tampil Beri Kenyataan

 Kahwin Dua: Adi Putra Tampil Beri Kenyataan


Adi Putra kini tampil memberi komen komen tentang perkahwinan keduanya. Ini merupakan komen pelakon ini tentang isu yang melanda dirinya

Jom baca:

KENYATAAN ADI

Dengan lafaz Bismillah,  I'M BACK. I luv my family...i luv my fans...but dun step my family teritory as i won't step people's personal life.

My faith is still with Allah Taat pada yang Satu. People likes, people dislikes, its their choice and we can't force them. Juz comment on ur room wall. Not on my wall. Back to the basic of Islam.

Aku hal aku kau hal kau. Halal lebih baik dariZina. Yang  suka dieratkan, yang benci pergilah tanpa kenyataan. Berkahwin lebih dariZina, berdiam lebih baik dari mengumpat

Manusia hanya berani dijari untuk tulisan..bila diajak bersemuka jadi diam...lumrah.

ISU KERATAN AKHBAR

Sementara itu, Adi juga sempat memberi komen tentang keratan akhbar berjudul "Kami restu" yang mana kononnya seorang ahli keluarga pihak wanita isteri kedua membuat kenyataan.

Ini keratan akhbarnya:


Jom baca komen Adi:

Salam, saya akan adakan sidang media utk penjelasan. Dan saya tetap kotakan janji saya. Cuma saya ingin kenal pasti sumber mana yg memberi keterangan kepada Sudirman tahir (wartawan) sedangkan ada baiknya ia datang dari mulut saya sendiri.

Dan sumber memberi tak perlu campur urusan rumahtangga saya dan meletakkan sebagai kesian. Diizinkan Allah saya tak ragu ragu mengambil tindakan. Kepada semua sahabat rakan media saya akan maklumkan utk sidang media utk perkongsian dan bukan penjelasan sbab apa yg berlaku bukan satu dosa. Trima kasih.

0 comments:

Post a Comment