Ini Respon Kedua-Dua Isteri Adi Putra

Ini Respon Kedua-Dua Isteri Adi Putra 


Isu perkahwinan Adi Putra sehingga kini masih mejadi bualan hangat di kalangan para peminat dan juga media hiburan tanah air.

Sehingga kini Adi Putra masih belum memberi sebarang kenyataan secara rasmi. Apabila pihak media bertanya kedua dua isteri Adi Putra, ini reaksi mereka.

Isteri Pertama

“Saya serahkan kepada Adi Putra, suami saya untuk menjelaskan perkara sebenar. 

Saya sebagai isteri tidak mahu memberi sebarang komen buat masa ini. Biarlah dia sebagai suami untuk membuka mulut terhadap media terlebih dahulu.

“Saya juga pohon diberikan ruang untuk privasi,”


Isteri Kedua

"Saya memohon maaf. Saya tidak boleh komen apa-apa mengenai perkara ini,"

Nampaknya semua masih belum mahu membuka mulut membicarakan tentang hal ini. Mungkin memerlukan sedikit masa.

Hanya bekas suami isteri kedua sahaja pernah meluahkan perasaan di laman FaceBook yang telah menjadi viral seblum ini (BACA SINI)

1 comments:

  1. bekas suami itu tidak patut bagi tau aib,urusan bekas isteri bukan urusan bekas suami lagi

    ReplyDelete