Tiada Mesin Basuh, Anak Minta Derma & Tak Hantar Ke Sekolah, Ini Respon Suhaimi


Tiada Mesin Basuh, Anak Minta Derma & Tak Hantar Ke Sekolah, Ini Respon Suhaimi Saad


Semalam telah menjadi viral tentang kisah Suhami, suami kepada Ina Naim (bekas tunang Mawi) ekoran tindakannya tidak menyediakan mesin basuh dan tak hantar anak ke sekolah.

Malah ada juga gambar anak-anak lelakinya ni meminta derma di bazaar Ramadhan. Selain tu, Suhaimi juga tak menghantar anaknya ke sekolah seperti kanak-kanak yang lain.


Orang ramai dilihat mengkritik cara hidup Suhaimi ini dan menghentamnya dengan teruk sekali.

Setelah dihentam teruk, Suhaimi akhirnya memberi resopon dan muat naik status di Facebook malam tadi mengenai isu tersebut.

Ini komen orang ramai dan juga respon Suhaimi:





RESPON SUHAIMI





8 comments:

  1. Aduii wanita yg lasak jaa dpt terima Suhaimi Saad..

    ReplyDelete
  2. Hairan cara pemikiran Suhaimi Saad.. cara kehidupan kamu yang serba tak cukup pun nak tayang pada umum..kalo kamu nak hidup cara macamana pun tak perlu la nak sebarkan pada mana2 media..bukannya dapat pujian malah pelbagai kutukan.. betull kamu syurga buat isteri dan anak2 kamu tp jgn terlalu yakin yang Syurga Allah itu milik kamu.. tak salah beri kehidupan yg selesa buat isteri dan anak2 kamu.. besar lg pahalanya.. dan jgn sesekali mengajar anak meminta2 sumbangan sedangkan kamu yg wajib mencukupi keperluan mereka ya..

    ReplyDelete
  3. Nk tnye yg mntk derma tu untuk derma kpd siapa?

    ReplyDelete
  4. Nk tnye mntk derma tu untuk bg siapa?

    ReplyDelete
  5. Nk tnye yg mntk derma tu untuk derma kpd siapa?

    ReplyDelete
  6. Kau nak hidup senang cukup serba serbi, itu pilihan kau..ko nak hidup susah payah serba serbi, itu pilihan kau...yg sibuk2 urusan org lain, itu yg kene btulkan..

    ReplyDelete
  7. kesian anak bini,bro ni sembang aje yg lebih pong pang pong pang

    ReplyDelete
  8. Confius la...bknpasal perabot rmh dia..haha tp pasal purdah tu..boleh ek on off pakai..pastu menyanyi lak tu..suara wanita bkn aurat ke nk nyanyi2 bagai..xpahamlaaaa

    ReplyDelete