Kerana Jelita, Golongan VIP Cuba Mengurat, Ini Respon Balas Ruhainies

VIP Cuba Mengurat, Ini Respon Balas Ruhainies



Nama Ruhainies kini semakin dikenali ramai.

Pelakon ini juga popular kerana mempunyai wajah persis pelakon popular Nora Danish.

Dalam perkembangan terkini, Ruhainies akui banyak lelaki yang cuba mendekatinya, lebih-lebih lagi golongan dari VIP.

Tetapi Ruhainies telah memberi respon dengan menolaknya kerana merasakan dia belum bersedia.

Ini kenyataan dari Ruhainies:

"Sekarang ini masa untuk diri sendiri pun tidak ada, inikan pula nak bercinta. 

"Saya akui memang banyak lelaki yang cuba mendekati dan mahu menjalin hubungan termasuk golongan dari VIP, tetapi saya menolak dengan baik. 

"Bukan tak mahu, tapi buat masa sekarang saya belum bersedia 

"Orang selalu kata saya terlalu memilih, tapi sebenarnya tidak. Saya tidak pernah menetapkan sebarang syarat, cukuplah sekadar lelaki itu menghormati saya, ibu bapa dan juga boleh membimbing saya ke jalan yang lebih baik. Selebihnya saya hanya berserah kepada jodoh


Sebelum ini Ruhainies pernah dikaitkan dengan Dato Red dan juga rakan artis Azrel Ismail

0 comments:

Post a Comment