Luahan Hati Norman Hakim Kepada Memey Suhaiza Dan Juga Abby Abadi

Luahan Hati Norman Hakim Kepada Memey Suhaiza Dan Juga Abby Abadi


Pelakon popular Normah Hakim telah membuat satu luahan hati kepada isterinya iaitu Memey Suhaiza dan juga bekas isteri Abby Abadi.

Luahan ini tentang betapa hebatnya mereka berdua ini menjadi ibu kepada anak-anaknya.

Malah Norman Hakim mahu pergi dulu sebelum mereka berdua kerana tidak mampu melakukan apa yang Memey dan Abby mampu lakukan.

Jom baca:

Saya nak ucap terima kasih kpd bidadari-bidadari kpd anak5 saya ni.Bila saya ada kesempatan (tgh2 relax kat Kuantan ni) utk renung sejenak perjalanan hidup saya,saya sedar tanpa korang saya takkan mampu utk urus hidup terutama nak membesar,bagi perhatian,kasih sayang & bagi segalanya yg terbaik pada amanah Allah ni.

 

Ye saya ada Allah yg saya selalu bergantung harap siang & malam utk bantu saya.Tapi saya takkan mampu buat semuanya tanpa korang.Ini susun atur Allah.Korang mmg hebat & sgt dasyat dalam urusan anak5.

 

Walaupun kadang2 saya poyo,baran & menyinga walau nampak mcm cool,tapi tu semua bersebab dan bertempat.

 

Bukan mudah nak urus 'kerajaan kecil' ni,tapi dgn support & kerjasama korang & of course dgn izinNya,alhamdulillah segalaNya dipermudahkan selagi nawaitu kita seiring utk menjaga amanahNya.Semoga ukhuwah ini terus kekal ke Jannah

Saya harap biar saya pergi dulu kat dunia ni (bila dah cukup segala peninggalan) sbb kalau korang pergi dulu,masak saya nak urus segalanya sensorang.Ini bukan cerita sedih,tapi kenyataan yg bakal semua orang lalui.

 

Dan ini peringatan utk diri sendiri jugak bila dah nak masuk angka usia seterusnya bulan depan supaya saya lebih sedar diri.Saya minta maaf akan segala khilaf yg ada.Yg pasti korang adalah ibu2 yg terhebat dalam dunia!

 

Semoga Allah merahmati kalian dan terus dikurniakan kesihatan & kudrat utk berdekad yg seterusnya utk bantu saya menjaga dan mengurus amanah Allah s.w.t @danishhakim_243@marissa_dania_hakim@maria.danishahakim_786 @awishzarisz ini in shaa allah.Terima kasih..terima kasih..terima kasih Ok dah,tu aje

 

Tahniah buat Norman Hakim yang sentiasa memahami pengirbanan seorang wanita, isteri dan juga ibu.

0 comments:

Post a Comment