Bawa Awek Naik Limo, Tapi Ayah Tidur Atas Lantai

Bawa Awek Naik Limo, Tapi Ayah Tidur Atas Lantai


Kali ini lelaki yang membawa kekasih hatinya naik limosine sempena sambutan hari jadi sekali lagui mendapat perhatian orang ramai.

Lelaki bernama Hafiz Mahamad ini dikutuk oleh beberapa pengguna yang mengatanya dan menuduhnya secara melulu.

Kahkahkah awek naik limo, ayah duk rumah kosong - kata seorag wanita.

Woa awek naik limo, bapak tido dekat toto - kata seorang lagi wanita

Kata kata negatif ini menyebabkan Hafiz naik angin dan memberi penerangan sebenar.

Hafiz Mahamad memberitahu sebenarnya, ayahnya sudah biasa tidur di atas tilam toto sejak dari dulu lagi.

Manakala rumah itu kosong kerana hanya merupakan rumah sewa untuk memudahkannya mereka sekeluarga datang tidur di Kuala Lumpur.

ini komen balas:

Meh sini aku bagi kau famous. Ini namanya nak judge takda akal. Abah aku ni dari dulu sampai ke sekarang tak suka tidur atas katil, sakit sakit badan. Apa yg benda ni nak jadi issue? Kau nak maki aku nak sekolah kan aku, silakan. Jangan family aku. Orang yg macamni aku rasa lahir lahir terus atas katil besar. Wahai cik adik, awak ni kena belajar tidur longgok, tidur depan kipas pacak. Baru kau berjaya esok2, kau tahu dari mana kau start. Sape yg judge aku tak mewahkan family tu, aku jemput raya silalah datang rumah. Otak cuba jangan jadi sempit cik adik. Kau judge aku takde masalah, kau nak hina aku takda masalah. Jangan kau hina orang yg ajar aku tentang hidup. Kau sekadar tengok gambar, jangan cara kau macam dah kenal aku 10 tahun. Awak tu perempuan, mulut jangan puaka. Baik kau pergi belajar and cari apa kau nak buat future nanti.







0 comments:

Post a Comment