Inilah Wajah Kekasih Syed Saddiq Yang Comel Tersebar, Lihat Reaksi Syed Saddiq



Ketika ini nama Syed Saddiq sering menjadi bualan ramai.

Sejak PRU14 ramai betul individu yang mula mengambil berat tentang Syed Saddiq sehinggakan ada yang menganggap Saddiq sebagai penganti Khairy Jamaluddin yang terkenal dengan karismanya.

Bukan sahaja hebat dalam bidang yang diceburinya, malah Ahli Parlimen Muar ini juga memiliki wajah yang tampan dan boleh mencairkan hati para wanita yang melihatnya.

Baru-baru ini, tealh tersebar di laman media sosial apabila dikatakan hati Saddiq sebenarnya sudah pun berpunya.

Melalui satu laporan dari laman Media Hiburan, dikatakan para netizen  laju bergerak mengorek segala rahsia mengenai Syed Saddiq sehingga dapat maklumat siapakah pasangannya.


Dikhabarkan, gadis ini yang menawan hati Syed Saddiq ini bernama Salmah Luth Jones.

Gadis ini bukancalang-calang orang. Selian cantik dan colem Salmah Luth Jones juga merupakan seorang yang berpendidikan tinggi dalam bidang perubatan.

Mungkin kami tak banyak dapat maklumat tentang gadis ini tetapi apa yang MH boleh katakan kekasih dia sangat cantik dan sama cantik dan sepadan dengan Syed Saddiq!

Ini wajahnya:







Fuh, cantikkan gadis ini. Apabila wjah wanita ini tersebar dan dikaitkan dengan Syed Saddiq, kedua dua mereka ada memberi respon di laman media sosial.

Ini jawapan mereka.

Salmah Jones: " Can we like focus on whats next instead. Like how to make sure that everything is developing and on par with the status of developed nation 2020

Syed Saddiq: "Why is there news that i have a Girlfriend and am about to get married 😂 Mum said in the spirit of a transparent democracy, kena ada sistem open tender where my mum will be the ultimate decider."


Apapun ramai yang mendiakan semoga dua-dua disatukan secepat yang mungkin dan berkekalan sehingga akhir hayat!

Sama cantik, sama padan dan sama hebat! -BeritaMemey-

Sumber: Media Hiburan

0 comments:

Post a Comment