Persiapan Siti Aafiyah Beraya Di Kampung Siti Nurhaliza, Datuk Khalid


Bayi paling popular di Malaysia pada tahun ini sudah tentu anak kepada penyanyi tersohornegara iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza.

Nama bayi comel si pipi merah itu ialah Siti Aafiyah binti Khalid Jiwa.

Datuk Seri Siti Nurhaliza merasakan bahawa tahun ini rayanya lebih bermakna dengan kehadiran puteri sulung nya itu.

Apatah lagi Siti Aafiyah kini kelihatan semakin comel.

Menurut penyanyi yang amat popular dengan lagu Cindai dan Jerat Percintaan itu, seperti biasa pada hari raya Aidil Fitri, mereka sekeluarga akan pulang ke kampung suaminya di Kedah dan kampung halamannya di Kuala Lipis, Pahang.

Dalam pada itu, ditanya mengenai persiapan hari raya pula, Siti Nurhaliza mengucapkan terima kasih kepada mereka yang mengirimkan hadiah untuk anaknya itu.

Siti Aafiyah akan memakai baju raya yang dihadiahkan oleh orang ramai kepada bayi comel itu.

Ini videonya:

Ini komen Siti Nurhaliza:

"Saya sendiri tak sabar untuk bawa Aafiyah ke Lipis untuk bertemu dengan saudaranya yang lain.  Cuma tak tahu bila sahaja lagi"

"Untuk Aafiyah, dah banyak bajunya, dan saya sendiri tak mahu membazir.  Tetapi untuk baju raya yang matching dengan saya tu, saya akan tempahlah"

Ramai yang tak sangka, walaupun dengan statusnya sebagai penyanyi yang hebat dan ahli perniagaan yang berjaya, Datuk Seri Siti Nurhaliza tetap menerapkan elemen berjimat dan tidak mahu membazir dengan hanya pakai apa yang ada sahaja buat si kecil ini.

Alahai bertuahnya  menjadi anak kepada penyanyi nombor satu negara ini.

Apapun, semoga Siti Aafiyah menjadi anak yang solehah nanti, amin.



0 comments:

Post a Comment