"Saya redha dengan apa yang terjadi" - Luahan Anne Ngasri


Kini dah hampir dua minggu negara kita di terajui oleh pihak Pakatan Harapan setelah menewaskan Barisan Nasional di dalam Pilihan Raya Umum 14 yang lalu.

Kini Tun Dr Mahathir telah diangkat menajdi Perdana Menteri yang ketujuh menggantikan Datuk Seri Najib Razak.

Antara penyokong kuat Barisan Nasional ialah Anne Ngasri yang mana pelakon ini telah berkahwin dengan YB Dato' Mohd Sumali bin Reduan,

Mohd Sumali merupakan orang kuat UMNO dan pernah menjawat jawatan sebagai setiausaha pemuda UMNO.

Beliau juga merupakan pegawai khas Menteri Dalam Negeri.

Malah Anne Ngasri juga merupakan ahli Umno dan telah memegang jawatan Ketua Puteri UMNO Bahagian Bukit Bintang.

Apabila BN tewas, Anne dilihat redha dengan keputusan ini dan terus move on.



Jom baca luahan Anne Ngasri:

"Syukur Alhamdulilah saya redha dan mampu tersenyum dgn apa terjadi... moga perasaan ini akan terus kekal insyaallah. Amin.

"Doa agar dibulan baik ini Allah swt bantu tunjukkan kebenaran apa yg terjadi..kita teruslah berdoa untuk kebaikan bersama terutamanya untuk negara saya yang saya cintai amin allhumma amin. Insyaallah

Sebelum ini, Anne juga ada membuat luahan hati setelah BN tewas di PRU14.

Ini luahan pertama ketika pengumuman mengesahkan Barisan Nasional telah tewas pada 10 Mei yang lalu.

Jom baca:

"Syukur Alhamdulilah selesai semuanya dengan aman. Alhamdulillah saya terima keputusan yg dipilih oleh rakyat ini dengan baik. Bersyukurlah doa kalian telah dimakbulkan.. Sekurangnya pengalaman selama ini dapat dijadikan pengajaran dan teladan buat saya untuk bermuhasabah mengenai kekalahan kali ini. Insyaallah segala yang berlaku adalah yang baik dari Allah swt. Insyaallah.

"Demi cinta kepada negara Malaysia, saya menyeru kepada semua follower saya agar bersatu demi bangsa dan agama. Kepada yang sentiasa ada untuk BN terima kasih. Mohon maaf atas kekurangan yang ada. Saya percaya ada hikmahnya dari semua ini... saya doakan semoga Allah swt akan selalu melindungi negara kita dan semestinya mempermudahkan segala urusan org yang seagama dengan saya...amin insyaallah."

Itulah luahan hati Anne di atas kekalahan parti yang di sokong olehnya.

0 comments:

Post a Comment