Faye Kusairi Jawab Dakwaan Panas Elly Mazlein


Baru-baru ini agak kecoh apabila suami kepada Faye Kusairi iaitu Azmi Hatta dikatakan ingin memenjarakan bekas isterinya, Elly Mazlein.

Pendedahan ini dibuat sendiri oleh Elly Mazlein yang menyatakan perakra berkenaan menerusi satu video di laman IG miliknya.

Video itu terus menajdi viral dan tatapan orang ramai kerana terkejut dengan perkara berkenaan.

Azmi Hatta dilihat tidak membuat respon balas dan hanya berdiam diri sahaja.

Namun di laman IG milik Faye Kusairi, pelakon ini telah tampil memberi respon setelah di asak oleh para followernya yang tertanya tanya tentang isu ini.



Beberapa followwer ada bertanya soalan dan faye dengan tenang menjawabnya satu persatu.

Jom baca:

SOALAN: "Kenapa suami akak nak penjarakan Elly Mazlein, tanya jer

FAYE: "Meh saya jawab. setahu sayalah, kes yang difailkan bukan pasal nak penjarakan dia. Kes yang difailkan atas kesalahan dia langgar perintah mahkamah. Fakta kena betul. Minta dia tunjuk bukti kata suami saya nak penjarakan dia. Hal mahkamah jangan diputar belitkan. Takde siapa nak pisahkan dia dengan anak atau penjarakan dia. Mintalah dia tunjukkan bukti kalau betul lah suami saya nak penjarakan dia. Jangan marah lah kan.. sebab saya menjawab soalan jerrr... huhuuu

SOALAN: "Faye Kusairi apa yang dia langgar perintah mahkamah? Dengar dia dituduh jadi mama yang tak bertanggungjawab pada Sefhia..aikk?? Pelik di situ sebab bukan memang dia ke yang jaga Sefhia selama ni.. tanye je jangan marah yer..


FAYE: "Pelikkan? Sebab tu saya cakap.. kalau betul, tunjukkanlah bukti. Pihak kami tak pernah nak berkongsi sebab tak suka nak lagakan orang atau jadikan hal peribadi buah mulut orang. So.. minta bukti. Saya pasti dokumen yang difilekan ada pada dia. Kalau dia lantang bercerita, minta dia tunjukkan. Korang pun suka statements dia kan? Minta lah dari dia. Jangan marah.. saya menjawab jerrr

SOALAN: "Kenape Azmi tak bayar nafkah anak? Betui ka atau diputar belit cerita gak nih.

FAYE : "Suami saya ada 4 anak termasuk anak saya. 2 anak dari perkahwinan sebelum Elly. 1 ketika dengan Elly dan 1 dengan saya. Nafkah anak hendaklah diberi sama rata. Hati anak-anak perlu dijaga. I put every child a priority sebab itu a part of my responsibility as his wife. Bukti-bukti pembayaran dah dimasuk ke dalam file peguam untuk dibicarakan. Jadi, biarlah peguam dan hakim yang handle. Ini hal keluarga kami. Rasanya tak ada keperluan utk org ramai tahu atau kitorg perlu pampang every each payment made.

itulah jawapan dari pihak faye Kusari menjawab persoalan netizen.

0 comments:

Post a Comment