Saya pun tak tahu kontrak ditamatkan - Nabil Ahmad


Siapa yang tak kenal dengan nama besar Nabil Ahmad. Beliau merupakan pelawak, pelakon dan pengacara yang amat berjaya di Malaysia.

Apabila popular sudah tentu segala isu tentang dirinya menajdi bualan ramai.

Dalam perkembangan terbaru,  Nabil Ahmad dikaitkan dengan berita tentang dirinya akan ditamatkan kontrak sebagai pengacara MeleTop.

Namun Nabil Ahmad tampil membuat penjelasan bahawa dia belum berhasrat untuk meninggalkan tugasnya sebagai hos program MeleTOP.

Ini selepas ada ura-ura mengatakan tempatnya bakal digantikan oleh orang lain untuk membuatkan rancangan itu lebih fresh kononnya.



Untuk pengetahuan Nabil yang mengendalikan program itu bersama Neelofa sejak tahun 2012 dan sememangnya rancangan meleTop sudah sinonim dengan Nabil dan juga Neelofa.

Tambahnya lagi, dia sendiri tidak tahu menahu tentang gosip itu malah tiada sesiapa daripada pihak produksi memberitahu kontraknya bakal ditamatkan.

Kata Nabil lagi, kontraknya sebagai hos sehingga tahun 2019.

"Saya sendiri tidak tahu menahu... ini adalah kali pertama saya mendengar mengenainya.

"Pihak produksi pun tidak pernah kata apa-apa dan sekiranya benar saya perlu mendengarnya daripada mereka.

"Apa-apa pun saya anggap ia sebagai gosip semata-mata kerana kontak saya pun masih ada sampai 2019," 

"Saya sayangkan MeleTOP, saya sudah terlalu lama bersama semua yang terlibat untuk meninggalkan program itu begitu sahaja,"

Tentang kerajanya, Nabil berkata, telefilem terbitan syarikat produksinya, Nabil Ahmad Production iaitu The Hantus bakal menemui penonton di Astro pada Aidilfitri nanti.

Dalam pada itu, Nabil berkata, dia juga bakal muncul dalam beberapa program raya termasuk MeleTOP Raya dan Gegar Vaganza Raya.

Sebelum Raya, nabil dan isteri akan pergi ke Mekah untuk mengerjakan umrah di sana.

0 comments:

Post a Comment