Sherry Ibrahim Kena Rompak!


Ini kisah terkini tentang pelakon cantik jelita Sherry Ibrahim. Memang satu dugaan yang besar buat Sherry di bulan Ramadhan ini.

Nasib malang telah menimpa kepada pelakon Sherry Ibrahim ini kerana dalam masa seminggu lebih sahaja, pelakon ini telah dirompak dan kemudian barangan niaga pula dicuri.

Kesian pelakon cantik ni.




KOTAK HILANG!

Semalam, Sherry Ibrahim telah tampil membuat laporan polis apabila mengalami kerugian hampir RM35,000 setelah tiga kotak tudung jenamanya, Sherry Scarves hilang ketika dalam perjalanan ke Brunei.

Ketiga-tiga kotak yang hilang itu menganduing sekurang-kurangnya 312 helai tudung untuk dijual sempena Letop Lebaran 2018 yang berlangsung di Brunei.

Ini perkongsian Sherry Ibrahim:

"Baru dua minggu lepas 8 handphone dalam office kene curi... Hari ini another kes..

"Sedih dah Redha dengan ape yg berlaku hari ini. Petang tadi dapat call dan diberitahu 3 kotak dari 21 kotak yang setiap satu mengandungi 104 helai tudung SherryScarves HILANG dalam perjalanan!

"Dan yang kotak-kotak selebihnya semua dalam kedaan basah.  Jumlah kerugian adalah sebanyak RM35K ( Jumlah scarves sebanyak 312 Helai ).

"It’s okay, ini adalah dugaan untuk Sherry dan team SherryScarves. Tak semua yang sanggup nak susah untuk mencari dan mendapat rezeki yang halal. Maybe itu cara sesetengah golongan yang nak hidup senang.

"Sedih memang sedih tapi apa-apa pun Sherry Scarves akan bawak stock yang cukup untuk orang-orang Brunei sempena event Letop Lebaran 2018 in few days time. 

"I tak nak sedih and down sebab first time nak ke Brunei dan perasaan excited lebih dari nak tiba-tiba sad.. Well I believe setiap yang berlaku pasti ade hikmahnya. 

Itulah luahan hati Sherry.

LAPORAN ROMAPAKAN PERTAMA

Minggu lalu, pelakon Sherry Ibrahim meluahkan rasa kecewa dan kesal apabila pejabat jualan online Sherry Scarves di Gombak dimasuki pencuri.

Ekoran kejadian itu sekitar 14 Mei lalu, 9 biji telefon bimbit yang menyimpan data pelanggannya telah dicuri.

"Pejabat jualan online Sherry Scarves di Gombak telah dimasuki pencuri dan 9 biji telefon bimbit telah dicuri.

"Telefon bimbit tersebut sangat penting kerana memililki simpanan data pelanggan yang kami usahakan selama ini.

"Rekod CCTV telah merakam lelaki ini memasuki pejabat dan melarikan telefon bimbit tersebut.

"Kami mengharapkan bantuan anda semua mudah-mudahan dapat ditangkap atau suspek menyerah diri memulangkan telefon bimbit berkenaan.

"Dan suspek juga memang ada banyak kes-kes lain sebelum ini," 

Sherry juga berkongsi gambar perompak berkenaan. Semoga Sherry terus tabah dengan dugaan ini.

0 comments:

Post a Comment