Diluar Kawalan.. Fattah Amin Jelaskan Kenapa Buat Adegan Mesra Dengan Fazura


Pelakon popular, Fattah Amin tampil membuat penjelasan tentang video yang menjadi viral beberapa hari yang lalu.

Kata Fattah dia langsung tidak menyedari aksi mesra nya dengan isteri, Nur Fazura dirakam oleh seorang kenalan mereka yang kemduian telah dimuat naik ke laman sosial.

Ini sealigus membuatkan pasangan suai isteri ini dikritik hebat netizen kerana membuat adegan itu di khalayak umum.

Malah ada ayng telah menuduh pasangan ini amat melampau dan tidak hormat bulan puasa.

Jelas Fattah, tuduhan mereka tidak menghormati bulan Ramadan kerana beraksi mesra adalah di luar kawalannya namun dia meminta maaf jika ia menyinggung perasaan mana-mana pihak.



"Sebenarnya saya dan Fazura memang tak perasan aksi kami dirakam oleh seorang kenalan sebelum dia memuat naik ke laman sosial.

"Apabila perkara itu tular dan kami dituduh tidak menghormati bulan Ramadan ia sebenarnya di luar kawalan saya.

"Perkara pun sudah terjadi dan di kesempatan ini saya ingin memohon maaf kepada peminat dan sesiapa yang tersinggung dengan video berkenaan dan berharap ia tidak akan berulang lagi,"

Menjelaskan situasi sebenar yang berlaku ketika itu, Fattah berkata, dia sudah beberapa hari tidak bertemu isterinya itu kerana masing-masing sibuk dengan kerja masing-masing.

Apa kedua-dua mereka bertemu semula di sebuah restoran untuk berbuka puasa,  dia berasa amat teruja bertemu isterinya itu.

Oleh kerana rasa rindu yang menebal maka terjado aksi yang di luar kawalan mereka itu.

"Saya dan Fazura dah lama tak jumpa jadi apabila kami bertemu di tempat awam kami teruja.

"Sebagai suami-isteri, salam cium tangan itu biasa dan saya pun ada mencium dahinya dan memeluk isteri saya untuk menghilangkan rasa rindu," 

"Apabila ada rakan-rakan memuat naik video kami ia bukan bererti mereka berniat tidak baik tetapi selepas ini saya akan minta mereka berhati-hati.

"Sekurang-kurangnya bertanya terlebih dahulu tentang video yang ingin dimuat naik agar tidak timbul lagi salah faham seperti ini," 

Ini videonya:



Itulah penjelasan dari Fattah Amin tentang hal ini.

Untuk pengetahuan, Fattah Amin dan Fazura bernikah secara tertutup pada bulan November tahun lalu.

0 comments:

Post a Comment