Kesiannya... Terima Padah, Ini Punca Luna Maya Dan Kekasih Tak Dapat Berkahwin


Siapa yang tak kenal dengan nama Luna Maya yang pernah menjadi juri rancangan popular Maharaja Lawak Mega.

Sebelum ini, nama Luna Maya dikaitkan dengan kontroversi video bersama penyanyi popular dari Peterpan atau kumpulan Noah iaitu Ariel.

Memang teruk Luna Maya kena ekoran video itu. Walaupun insiden itu dah lama berlalu, masih ada pihak di Indonesia yang masih banned Luna Maya.



Namun rezekinya masih mencurah, malah produksi Malaysia juga mengambilnya menjadi juri di rancangan paling popular iaitu Maharaja Lawak Mega.

Kini setelah menamatkan hubungan dengan Ariel, Luna Maya dikatakan menjalin hubungan cinta dengan Reino Barack.

Hubungan cinta mereka kii sudah hampir  5 tahun bagaimanapun tiada tanda-tanda kedua-duanya akan menamatkan zaman bujang mereka.

Dari laporan portal Media Hiburan, dikatakan ramai peminat mula membuat spekulasi tentang hubungan mereka memandangkan kedua-duanya sudah sepatutnya berkahwin.

Oelh kerana itu, Luna Maya menerusi sebuah video bersama Billy Syahputra menjelaskan sebab sebenar mengapa dia dan Reino masih belum berkahwin.

Ini jelas Luna Maya:

"Gue kan banyak masalahnya,masalahnya di orang tua, susah buat diterima. (Aku kan ada banyak masalahnya. Orang tua susah nak terima).

"Kayaknya mungkin sama Tuhan, gue gak pernah dikasih jodohnya deh, mungkin ya (Mungkin Tuhan tak bagi aku punyai jodoh)."

Luahan sedih Luna Maya ini mendapat simpati dari para peminat dan juga followernya.

Ekoran tindakan perbuatan masa lalu, pelakon ini masih menerima padahnya.

Memang kesian juga masalah yang menimpa Luna ini. Memang sukar kalau satu perhubungan itu tidak mendapat restu orang tua.

Semoga hati kedua-dua ibu bapa Luna Maya dan Reino lembut dan boleh menerima pasangan masing-masing.


0 comments:

Post a Comment