Ini Luahan Hati Yang Dah Lama Dipendam Sari Yanti Setelah Sah Bernikah Dengan Jep

Ini Luahan Hati Yang Dah Lama Dipendam Sari Yanti Setelah Sah Bernikah Dengan Jep


Kini pelakon jelita Sari yanti sah bergelar isteri kepada pelawak popular, Jep Sepahtu.

Mereka berkahwin pada Sabtu lalu. Memang gempar satu Malaysia.

Secara diam diam tanpa, banyak info yang keluar di media, akhirnya pasangan ini disatukan dalam satu majlis tertutup yang amat meriah.

Lihat gambar sekitar majlis pernikahan Jep dan Sari DISINI.

Ini pula luahan hati dari si isteri, Sari yanti setelah sah bergelar isteri kepada Jep Sepahtu.

Jom baca nukilan Sari Yanti ini:

Bismillahirrahmanirrahim.

Hidup ku. Mati ku. Cinta ku.

LILLAHITA'ALA.
SUBHANALLAH.
WALHAMDULILLAH.
WALAILLAHAILLALLAH.
ALLAHUAKBAR.

Yang aku mahu Lihat Dia.
Aku mahu diLihat Dia.

Yang mahu aku Dengar Dia.
Aku Mahu Didengar Dia.

Yang mahu Aku Tahu Dia.
Dan Aku Mahu Dia Tahu..
Dalam banyak banyak Hati ,
Dia punya Hati yang paling Cantik.

Dalam banyak banyak Rasa ,
Pada Dia ada Rasa yang Termahal.

Datang lah yang Hebat Hebat ,
Dialah yang Paling Dasyat.

Tiada Tanding Tiada Banding.
Yang paling Teristimewa.
Suami.,Si Pemilik Hati

- Sang Cinta

 ASSALAMUALAIKUM 

.........................................


Popular comedian, Jep Sepahtu, 31 years old, married beautiful actress Sari Yanti , 32 on Saturday.

Details haven't been released, but the couple shared images from their 'nikah' ceremony on social media and could not contain their delight.

Congratulation to Jep Sepahtu on your success in stealing Sari Yanti's heart.


The wedding ceremony held at Dewan Mercu Mustapha Kamal Saturday morning

The ceremony was held privately and attended by family members and close friends.

This is the second marriage for Sari. She was married to Mohd Eddy and divorced 3 years ago.

Congratulations to Jep and Sari Yanti, hopefully their marriage will last until the end of life and overflowing with happiness.

0 comments:

Post a Comment