Koleksi Gambar Suami Sheeda Yang Berumur 30an

Koleksi Gambar Suami Sheeda Yang Berumur 30an


Peserta Gegar Vaganza yang tersingkir minggu lepas iaitu Sheeda ada membuat pengumuman di atas pentas bahawa dia terlupa hari lahir suaminya.

Ini kerana Sheeda sibuk dengan persiapan untuk membuat persembahan di pentas Gegar Vaganza sehinnga terlupa birthday suami sendiri.

Sheeda mengatakan suaminya merajuk kerana dia terlupa hari lahirnya dan membuatkan Sheeda membuat ucapan selamat hari lahir kepada suaminya di atas pentas.

Sheeda juga memberitahu suaminya itu berumur 30 tahun ketika di atas pentas. Sebenarnya sudah hampir 10 tahun Sheeda berkahwin dengan suaminya ini yang jarak umur antara mereka adalah 17 tahun.

Ini komen Sheeda:

"Biasalah atas pentas, masa tu mungkin nak sebut 30-an tetapi tak terkeluar," ujar Sukri ringkas.

"Alhamdulilah, kehidupan bersuami muda adalah seperti orang lain juga sebab suami tak pernah bayangkan yang dia muda, tak pernah cakap fasal umur, semua itu tak berlaku dalam hidup. Dalam perkahwinan, saya amalkan respek, hormat dan tidak memperlekehkan sebab saya pandang dia sebagai suami. Itu cara yang saya pupuk dari awal perkahwinan.

"Jika dulu anak-anak tak setuju tetapi sekarang dah boleh terima sebab mereka tahu, suami boleh jaga saya. Janjinya jaga saya sampai akhir hayat. Itu katanya,"

Jom lihat gambar suami Sheeda itu:







0 comments:

Post a Comment