Ini Komen Panas Dari Almy Nadia Apabila Digelar "Wanita Gemuk"

Ini Komen Panas Dari Almy Nadia Apabila Digelar "Wanita Gemuk"


Pelakon Almy Nadia kini sememangnya sedikit berisi berbanding sebelum dia menganb=dung dan melahirkan anaknya.

Namun ada mulut-mulut nakal dari para follower dan juga haters yang menghentamnya kerana berat badannya itu.

Ini respon dari Almy Nadia apabila digelar gemuk. Pelakon ini memuatnaik gambar kata kata hinaan itu dan mengatakan dia tidak akan memaafkan mereka semua.



Assalammualaikum semua.. Good moorning.. Saja nak share rasa hati pagi nih. Hahahahahaah. Saya nak awak semua nilaikan perangai manusia yg komen bergini.

Saya tak usik orang, saya tak minta duit manusia ini tapi apa dosa saya pada mereka sampai begini hina saya diherdik sebegini.. Apa dosa saya??

Saya hanya boleh ucapkan ALHAMDULILLAH dan bersyukur yer.. Maaf yer semua.. Sy tak dpt nak maafkan dosa-dosa orang yang bergini.. TQ

0 comments:

Post a Comment