(Video) Doakan Saya Kawan-Kawan - Yus Jambu

(Video) Doakan Saya Kawan-Kawan - Yus Jambu


Satu video tribute to Yus Jambu menjadi viral di laman sosial. Video ini mengimbas sedikit kenangan arwah Yus bersama rakan baiknya Tauke Jambu dan juga sedikit persembahan di pentas Super Spontan.

Di akhir video ini juga terdapat sedikit ucapan dari Yus yang diambil ketika berada di Labuan Sabah dalam perjalanan ke Bintulu.

Ucapan itu ialah "doakan saya kawan-kawan, love you". Sedikit sebanyak ianya membuat hati para peminat sebak mengingatkan pemergian Yus Jambu.

Semoga Yus Jambu ditempatkan di kalangan orang yang beriman dan soleh. Mari doakan Yusri Endo dan juga sedekahkan Al Fatihah.

Ini videonya:


Pak Yus Dalam Kenangan

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونYa Allah Ya Tuhanku ampunilah dia, rahmatilah dia, maafkanlah dia, muliakanlah kematiannya, lapangkanlah kuburnya, jadikanlah syurga sebagai ganti tempat tinggalnya dan berilah kesabaran kepada ahli keluarganya, semoga arwah di tempatkan di kalangan orang beriman.. Allahumagfirlahu, Warhamhu Wa'fihi, Wafu'anhu..AlFatihah . بِسْمِ ٱللَّهِ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيمٱلْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ ٱلْعَـلَمِين۞ ٱلرَّحْمَـنِ ٱلرَّحِيم۞مَـلِكِ يَوْمِ ٱلدِّين۞إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ۞ ٱهْدِنَا ٱلصِّرَطَ ٱلْمُسْتَقِيمَ۞صِرَطَ ٱلَّذِينَ أَنْعَمْتَ عَلَيْهِمْ۞ غَيْرِ ٱلْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ ٱلضَّاۤلِّينَ۞امين

Posted by Dubsmash Malaysia on Sunday, November 29, 2015

1 comments: