(VIDEO) Kehadiran Sajat Di AJL32 Bikin Dewan Gamat!

 
Malam ini telah berlangsung pertandingan nyanyian berprestij iaitu Anugerah Juara Lagu kali ke 32 (AJL32).

Memang setiap kali Anugerah Juara Lagu diadakan, ianya amat dinanti ramai para peminat muzik dan industri hiburan tanah air.

Kali ini Anugerah Juara Lagu 32 diadakan di Axiata Arena, Bukit Jalil dan diacarakan oleh Sherry Al Hadad dan juga Aliff Satar.

Tema untuk acara Anugerah Juara Lagu tahun ini ialah "Fesyen dan Muzik" yang mana ia berkonsep apabila pemilihan pakaian penyanyi setiap kali AJL berlangsung memberi impak yang besar dan melengkapkan lagi jalan cerita lagu yang disampaikan.
 
Oleh kerana bertemakan fesyen, di ruangan karpet merah (red carpet) AJL32, ramai yang tertunggu-tunggu kehadiran selebriti utnuk melihat fesyen mereka.

Namun paling mencuri perhatian ialah kehadiran ushawan yang amat popular di laman media sosial iaitu Nur Sajat.

Ini videonya:


Kedua-dua gambar ini dikongsi oleh di laman Facebook Rotikaya dan juga Instagram Tonton.

Ramai yang memberi komen kepada gambar ini, ada yang memuji Sajat cantik dan ada juga yang memerli Sajat.

Trofi AJL 32 pada musim ini menampilkan kelainan apabila disuntik dengan elemen fesyen hasil kerjasama Rizman Ruzaini.

Rata-rata penyanyi yang mara ke Anugerah Juara Lagu edisi kali ke32 ini membariskan penyanyi baru dan buat pertama kali melayakkan diri ke pentas Anugerah Juara Lagu, seperti Haqiem Rusli, Syamel, Ernie Zakri, Khai Bahar, Hael Husaini, Wany Hasrita, Ara Johari dan Salma Asis.

Malam AJL 32 bersiaran secara langsung Ahad, 11 Februari ini jam 9 malam di TV3 dan juga boleh ditonton secara langsung menerusi portal video tonton.com.

Sumber: Ig Tonton / FB Rotikaya / TV3

0 comments:

Post a Comment