Ini Respon Balas Erra Fazira Terhadap Kenyataan Shahir AF


Ini Respon Balas Erra Fazira Terhadap Kenyataan Shahir AF


Baru-baru ini Shahir akhirnya mengaku bercinta dengan Erra FAzira malah mula bercwerita bagaimana dia mula mejalin hubungan dengan pelakon popular itu. (BACA SINI)

Kini ramai yang mahu mendengar apa pula kata Erra Fazira. Pelakon ini akhirnya tampil dan mengaku sedang bercinta dengan penyanyi tersebut dan hubungan cinta mereka itu turut mendapat restu dari pihak keluarga Shahir.

Kata Erra Fazira, sebelum ini dia hanya berdiam diri kerana Shahir yang perlu buka mulut dahulu kerana dia adalah pihak lelaki.

Ini komennya:

“Sebenarnya, dia yang patut membuka mulut dalam perkara ini kerana dia lelaki. Tetapi, setelah dia menyatakan perkara sebenar mengenai perhubungan kami bermakna dia benar-benar serius.

"Saya tidak mahu tergesa-gesa membincangkan soal berumah tangga kerana ianya masih terlalu awal buat kami dan belum lagi memasuki fasa seterusnya”

“Saya belum lagi memberitahu ibu saya mengenai perhubungan ini. Insya-Allah, kalau ada jodoh dengan dia, saya juga mengharapkan perkahwinan kali ini adalah yang terakhir dan akan kekal selamanya,” 

Kini Erra Fazira merasa lega kerana tak perlu lagi menjawap pertanyaan orang ramai setelah Shahir mengaku hubungan mereka berdua yang menjadi rahsia sekian lama.

0 comments:

Post a Comment