Pendedahan Mengejutkan Elfira Loy

Pendedahan Mengejutkan Elfira Loy


Pelakon Elfira Loy telah membuat pendedahan yang mengejutkan apabila ada pihak yang mnarik balik tawaran apabila dia telah bertudung.

Walaupun begitu, ianya tidak mematahkan semangat Elfira loy untuk terus bertudung dan ini memang satu ujian dari Tuhan.

Ini komen pelakon genit ini:

"Bukan mudah untuk saya menetapkan hati memilih untuk berhijab kerana pelbagai andaian dan kemungkinan bermain di benak fikiran. Apabila sudah membuat keputusan untuk bertudung, saya enggan memandang ke belakang lagi"

"Ada pihak yang menerikma keputusan saya untuk bertudung, namun ada juga yang kurang bersetuju dan menarik balik tawaran menampilkan saya sebagai duta produk. Namun ia sama sekali tidak menggugat keputusan saya untuk terus berhijab," 


Semoga rezeki Elfira Loy melimpah ruah selepas ini.

0 comments:

Post a Comment