Tak Puas Hati Kontroversi Gegar Vaganza: Suami Nora, Johan Nawawi Mengamuk

Tak Tahan Kontroversi Gegar Vaganza: Suami Nora, Johan Nawawi Mengamuk



Gegar Vaganza sememangnya program realiti paling menjadi fenomena masa ini dan ramai yang menontonnya.

Selain menaikkan nama penyanyi 'lama', Gegar Vaganza juga sering mencetuskan kontroversi antara pengacara, juri dan juga peserta.

Kontroversi terbaru, ada yang mengatakan peserta GV3 musim ini, Nora dapat layanan ‘istimewa’ dari pihak produksi.

Ini disebabkan Nora dapat menukar lagu dari genre dangdut ke genre rock pada minggu keenam konsert Gegarvaganza 3.

Malahan Nora juga bakal menyanyikan lagu sendiri pada minggu separuh akhir.

Tak puas hati dengan pelbagai tohmahan yang dilemparkan pada Nora, suaminya Johan Nawawi telah berang dan tampil beri amaran.

Menurut laporan Harian Metro, Johan Nawawi akan mengambil tindakan undang-undang kepada pengguna laman sosial media yang melemparkan fitnah kepada dia dan juga isterinya, Nora.

Malah, Johan juga sudah mendapatkan nasihat daripada bahagian siasatan jenayah siber Polis Diraja Malaysia (PDRM) Bukit Aman.

Ini kenyataan Johan Nawawi:

Saya sudah membuat beberapa paparan skrin akaun pengguna laman sosial beserta komen mereka yang memfitnah saya dan keluarga. Bagi saya perkara itu mengganggu ketenteraman kami sekeluarga.

Sebenarnya isu ni tercetus pada minggu lalu bila Nora menukar lagu daripada genre dangdut kepada rock pada minggu ke-6 Gegarvaganza. Tambah lagi kurang senang orang ramai bila Nora diberi tugasan untuk menyanyikan lagu sendiri berjudul ‘Sandiwara’ pada minggu ni.

 Kalau nak komen atau kritik berkenaan nyanyian tak mengapa, itu saya okey lagi. Tapi apabila sampai tahap memfitnah itu sangat keterlaluan.

 Kenapa perlu menuduh saya membayar pihak Astro agar isteri saya mendapat lagu yang sesuai dengannya? Tak ada sebab saya nak berbuat sedemikian. Lebih teruk apabila ada komen mengatakan isteri saya mempunyai hubungan sulit dengan VIP. Semua itu mengarut.


Johan tidak menyukai perkara sebegini apatah lagi anak-anak mereka turut membaca komen ‘kurang ajar’ tersebut.

Sumber: Harian Metro

0 comments:

Post a Comment