Ini Komen Mengejutkan Izara Aisyah Tentang Pakaian Kilafairy

Ini Komen Mengejutkan Izara Aisyah Tentang Pakaian Kilafairy



Izara Aisyah teruk dikecam warga laman sosial gara gara pakaiannya bersama Kilafairy ketika menghadiri festival fesyen baru baru ini.

Ada yang menyatakan Kilafairy sebenarnya yang banyak mempengaruhi Izara Aisyah untuk berpakaian seperti itu.

Bagi Izara, pakaian yang "terdedah" itu adalah atas kehendak sendiri.

Ini komen Izara tentang hal ini.

Jom baca:

"Saya tahu ramai yang menyangka Kila mempengaruhi saya berpakaian begitu. Malah ada juga orang di sekeliling saya menganggap perkara sama. 

"Untuk pengetahuan semua, Kila tidak pernah memaksa saya untuk bergaya seperti itu dan apa yang berlaku adalah kehendak sendiri”

"Kasihan Kila, tidak pasal pasal namanya dikatikan dalam kontroversi itu. Saya sudah pun meminta maaf sebelum ini dan saya mengaku, itu semua salah sendiri,”

Izara Aisyah akui itu semua salahnya dan tiada kaitan dengan pemakaian Kilafairy.

Tambah pelakon jelita ini lagi, masih ada segelintir masyarakat seperti tidak dapat memaafkan apa yang dilakukan oleh Izara kerana berpakaian sepserti itu.

0 comments:

Post a Comment