Digelar Gedik, Ini Respon Balas Elly Mazlein Kepada Gadis Yang Menyampah Dengannya

Digelar Gedik, Ini Respon Balas Elly Mazlein Kepada Gadis Yang Menyampah Dengannya


Baru-baru ini, seorang gadis telah menghentam Elly Mazlein dan menyelar persembahan Elly di Gegar Vaganza.

Kata gadis ini, persembahan tersebut amat gedik dan dia menyampah menontonnya.

Baca komen-komen gadis itu di SINI.

Setelah dikenalpasti, rupa-rupanya gadis tersebut mempunyai pertalian dengan Azmi Hatta, bekas suami Elly Mazlein.

Akhirnya melalui laman Instagram, Elly memberi respon terhadap gadis ebrnama Piqa Mansor itu.

Ini respon balas Elly:

Apa lagi yg kamu x puas hati wahai @piqamansorr .. kamu masih lg x rase puas apa yg da jd pd saya? 

Kamu x puas lg melihat saya menanggung derita sakit? Kamu x puas hati yg sefhia xde bapak ???? Kamu x puas hati lg yg saya ibu tunggal ? Kamu x puas hati lg yg saya ni janda?Kamu x puas hati lg yg saya ni anak yatim x punya mama di sisi waktu saya mengharungi waktu sukar? 

Kamu x puas hati lg apa yg saya telan segala apa yg saudara kamu Azmi Hatta buat aniaya dekat saya? Kamu tak puas hati lg Azmi hatta Cuba memalukan saya dengan membuat Akuan bersumpah?

 Kamu masih lg x puas hati penderitaan saya lalui sehingga ke hari ni ? Kamu x puas hati yg saya kini bermatian mencari duit utk Anak saya Sefhia yg masih kecil yg x berdosa tu yg terpaksa terima segala perbuatan yg tidak berhati perut?????

 Kamu x puas hati ada org yg menyayangi saya ???kamu masih x puas hati saya menumpang Kasih dari mereka-mereka yg menyayangi & menyokong saya selepas tahu Akan penderitaan saya??? 

Kenapa wahai @piqamansorr ???Apa lagi ???? Apa lagi wahai manusia??? Kamu masih muda wahai adik .. kamu baru 22 tahun, wahai manusia ..jauh lg perjalanan mu, wahai manusia .. bertabahlah ,wahai manusia ..

klu kamu rasa kamu tersakit bila saudara mu Azmi hatta diperkatakan org,habis tu saya x punya keluarga???? 

Keluarga saya seorg pun tidak memaki hamun seperti mana yg kamu lakukan, wahai manusia.. 

Tidak Mengapa wahai manusia .. saya memaafkan kamu ,wahai manusia.. 

Itulah komen Elly. Para peminat Elly dilihat emmberi sokongan tidak berbelah bahagi kepada penyanyi ini.

Rata-rata menghentam tindakan gadis tersebut.

0 comments:

Post a Comment