Pendedahan Terkini: Pelawak Popular, Rahim Sepahtu Akui Kahwin Dua

Pendedahan Terkini: Pelawak Popular, Rahim Sepahtu Akui Kahwin Dua


Nama Rahim semakin dikenali ramai sebagai pelawak yang hebat apatah lagi menjuarai Maharaja Lawak Mega bersama kumpulan Sepahtu.

Sedikit berita terkini tentang Rahim, untuk pengetahuan dia telahpun berkahwin dua pada tahun lalu.

Isteri keduanya itu berasal dari Johor dan dikenali sebagai Lily.

Koleksi Gambar Isteri kedua Rahim Sepahtu (KLIK SINI)

Ini komen Rahim:

“Isteri pertama di Batu Pahat dan isteri kedua di Simpang Renggam.

“Saya berterima kasih kepada isteri yang memahami jadual saya. Mereka sangat bertolak ansur dan bekerjasama.

“Saya orang Klang. Mak dan ayah pula sudah tidak ada. Saya tidak ada masalah beraya. Jadi isteri saya yang jadualkan untuk pergi ke mana,”


“Sudah setahun lebih kahwin, cuma media tidak tahu. Mereka duduk berhampiran di Shah Alam. Saya berterima kasih pada isteri pertama saya,”

“Saya percaya pada jodoh,”

Rahim berkata dia bersyukur kerana mendapat isteri pertama, Norazlin yang sanggup berkongsi kasih demi membolehkannya berpoligami.

Kedua-dua isteri Rahim kini menetap di Shah Alam memudahkan urusan giliran untuk berlaku adil sebagai seorang suami.

Ditanya adakah minatnya untuk berpoligami mendapat dorongan Salih Yaacob, yang juga penyampai radio Sinar FM, Rahim segera menafikannya.

Gambar isteri rahim Sepahtu (lihat di sini)

0 comments:

Post a Comment