Nelydia Senrose Beri Kenyataan Tentang Isu Bercinta Dengan Bekas Suami Pelakon Popular

Nelydia Senrose Beri Kenyataan Tentang Isu Bercinta Dengan Bekas Suami Pelakon Popular



Pelakon jelita Nelydia Senrose telah dikaitkan dengan seorang lelaki berstatus duda.

Lelaki terbabit telah bercerai dan merupakan bekas suami kepada pelakon popular tanah air.

Apabila gosip tersebut tersebar dan hangat diperkatakan, Nelydia Senrose tampil memberi kenyataan.

Pelakon ini terkejut kerana ada juga rakan artis yang bertanya tentang hal ini kepadanya.

Oleh itu Nelydia telah tampil menafikan perkara berkenaan.

Ini kenyataan dari Nelydia:

"Memang saya ada terdengar gosip kononnya saya bercinta dengan lelaki berkenaan. 

"Malah, ada juga rakan artis yang bertanyakan hal itu kepada saya, kerana kononnya mereka nampak saya keluar dengannya. 

"Jujur saya katakan di sini, saya memang tiada sebarang hubungan dengan lelaki itu.
 

"Malah, saya sendiri hairan macam mana perkara seperti ini boleh tersebar. 

"Saya akui, kami memang berkawan, tetapi setakat rakan biasa saja. 

"Kalau keluar pun, beramai-ramai dan ditemani kakak serta adik. Kami tidak pernah keluar berdua,”

"Selepas putus cinta beberapa tahun lalu, saya belum ada kekasih. Saya seorang yang sukar untuk jatuh cinta,"


Itulah kenyataan rasmi dari Nelydia sediri. Pelakon ini masih single dan belum berpunya buat masa kini.

Sumber: BHarian

0 comments:

Post a Comment