Itu Perkara Biasa.. - Tiz Zaqyah

Itu Perkara Biasa.. - Tiz Zaqyah


Pelakon jelita Tiz Zaqyah sering dikecam di laman sosial Instagram miliknya kerana sering memuatnaik gambar yang agak terdedah.

Pelakon ini malas layan pandangan negatif segelintir pihak terhadap gambar-gambarnya yang dikatakan agak 'terdedah' sepeti menampakkan peha.

Tiz berkata, apa yang dilihat di IG miliknya itu adalah dirinya yang sebenar dan dia bukanlah seorang yang suka bersikap hipokrit.

Ini komennya:

"Sejak dulu lagi saya memang suka berkongsi apa saja gambar aktiviti harian serta karier di Instagram.."

"Ada di antara gambar itu mungkin nampak keterlaluan pada pandangan orang lain tetapi ia perkara biasa bagi saya."

"Saya bukan melakukan aktiviti yang salah dan mereka yang berada dalam gambar-gambar itu adalah rakan-rakan saya. Ibu bapa saya juga mengenali mereka dan tahu aktiviti yang kami lakukan,"


Menerusi Instagram miliknya, Tiz sering memuat naik gambar aktiviti santainya bersama rakan-rakan selain turut memuat naik gambarnya yang berpakaian agak terdedah.

Ini antara gambarnya:






0 comments:

Post a Comment